onsdag 13 maj 2009

AND PROUD OF IT

Undrar om Milla tjuvkollar på Grays ikväll oxå. Döende barn. Satan i helvete... är det underhållning det. Egentligen.

Sen tänker jag oxå på hur det är så helt i sin ordning att jag trashade homofober i ett tidigare inlägg idag. Eftersom jag själv blev beskylld (dåligt ord kanske... misstänkt? felaktigt anklagad? misstagen?) för att vara bisexuell i fredags när jag var ute och röjde med Milla och hennes arbetskamrater. Yes box. Där fick man en käftsmäll bara för att jag råkar bli lite kärleksfull efter att ha försökt dricka i kapp med grävmaskinister i sju-åtta timmar.
Kanske gjorde jag inte mitt bästa för att förneka det där och då. Men nu, for the record, vill jag understryka att jag tycker väldigt mycket om Milla. Men jag vill inte ligga med henne. Det är en viss skillnad där emellan.
Men Milla tyckte att det var roligt. Eftersom jag redan heter BI-Malin i hennes telefon. Fast det står för bad influence.

1 kommentar:

Milla sa...

Japp det snackas ju en del...:)