onsdag 20 maj 2009

GEMYTLIGT

Den 12:e juni ska vi ha trivselkväll med jobbet. Är det inte ett supermysigt ord, så säg. Trivselkväll. Däri kan man slänga in en del sköna undermeningar.
Nu handlar det dock kort och gott om att gå ut och göra nåt trevligt med arbetskamraterna. Och your's truly är med i festkommittén. Tillsammans med partyproffsen Fredrik och Jamina. Ett skönt gäng är vi i sanning.
Nu har vi dock varit lite dåliga på det här med själva planeringen, säg inget till de andra på jobbet, men så är det. Så nu är planen (Jamina - det här är till dig) att vi var och en ska komma upp med fem bra grejer till på måndag. Så sållar vi därifrån.

Jag vill ju inte påstå att jag är helt tom på på idéer - jag har en del ess i ärmen, men nu ber jag om lite assistans. Jag vet exakt hur många som läser den här bloggen. Every frickin' day. Och jag tänker att någon av er sitter säkert på en del sköna tankar om vad man kan hitta på med arbetslaget en kväll i juni.
I så fall - maila mig era tankar (brainandpackage@yahoo.se) och det bästa tipset vinner ett backstagepass.

Här följer en lista på vad vi i arbetslaget inte vill göra/har gjort för många gånger förut:

  • Åka skärgårdsbåt

Inga kommentarer: