onsdag 12 maj 2010

SPOTIFY

Det är meningen att jag ska packa nu. Vid fem är det avfärd. Men jag har lite svårt att ta mig för nånting alls.
Mer än att testa vad Fredriks surroundsystem går för.

Surroundsystemet och granntanten.


(Senare tillägg: Ikväll när Fredrik kommit hem och läser det här inlägget kommer han att bli lite kallsvettig. Han kommer rusa in till förstärkaren. Smeka den ömt. Fråga den milt men faderligt oroligt vad den varit med om för hemskheter. Kontrollera alla inställningar för att se om jag fipplat runt med nåt. Vrida lite på volymkontrollen, som om han på så sätt kan backatracka mina spår och se vilka ljudvolymer jag varit uppe på.
Men förstärkaren kommer inte att säga nånting. Och jag är long gone. Men jag hoppas att du vet baby, att jag behandlar din ljudutrustning på samma sätt som jag behandlar dig. XO.)

1 kommentar:

Fredrik sa...

Pust, den verkar ha klarat sig!

Och baby, föstärkaren kan prata, med hjälp av en helt vanlig optisk kabel kan jag nu på min dator se exakt vad du har haft för dig. Men lugn, det är ingen fara, den är byggd för att palla en del :-*