måndag 17 maj 2010

TUPOLEV!

Ikväll ska jag gå på cirkus med Gustav och Elvira. Det ska bli trevligt. Det är lite laddat det här med cirkus, är man för eller emot. Risig djurhållning och yada yada. När vi var små, Mattis och jag, såg vi alltid Cirkus Scott i Borgholm på somrarna tillsammans med våra föräldrar. Jag har fina cirkusminnen därifrån. Och cirkus gör mina barn väldigt glada och det räcker gott för mig just nu. Sen kan jag lämna åt andra att rädda världen med sin åsikter och principer.

Men det är dyrt som tusan. Det är det. Men så är det ju också en god del av den östeuropeiska befolkningen som ska avlönas efter varje föreställning.
Vi går på cirkus idag tack vare världens bästa pappa och morfar som ställer upp i alla väder. Jag lovar att vi kommer hälsa på superofta när du bor på ålderdomshemmet!

Inga kommentarer: