onsdag 9 juni 2010

BEE

Eftersom att jag har så tråkigt att mina ögon nästan blöder sitter jag och tokläser bloggar. Alla de jag följer lite halvtroget och en del jag hittar helt slumpmässigt. Och så stör jag mig på grejer. Hur människor skriver. Jag fullkomligt avskyr när man skriver "datan" - "Jag sitter vid datan," istället för datorn. Det är så fult så jag blir knottrig.

Sen vill jag även kasta nyckelknippor på alla som inte skilja på det här med han och honom. "Jag sa till han - jag träffade han - hon ville inte vara med han " osv osv i all plågsam oändlighet.

Jag är en dryg jävel som ens bryr mig, jag vet, men just nu har jag en massa tid över till just sånt.

1 kommentar:

C.G Karlskrona sa...

Det är inte att vara dryg Malin, min vän, det handlar om att vara rädd om och vårda det svenska språket.