torsdag 24 juni 2010

JUST DO IT

Sist jag försökte blev jag väl inte direkt överväldigad i min roll som tävlingsledare och enfaldig jury. Men jag tänker inte ge upp på endast ett försök.
Imorgon är det midsommar och då kör vi igen. Fredagsfinast. Förra året sattes det tävlingsrekord på midsommarafton och jag vill ju så klart att vi ska knäcka det. Jag vill se er i ert fredagsfinaste tillstånd, med blommor, med sång och med dans. Och jag vill bli överraskad! Både av nya aldrig förr skådade tävlande, och av innovativt foto!

Fixar ni det? Säg att ni gört!

Reglerna är enkla, som vanligt. Ni gör er fina, tar en bild av er själva och skickar den till mig
0735 125021
tävlingen är öppen mellan 06:00 imorgon bitti och 06:00 på lördag. Vad nu?! tänker ni då, tävlingen brukar ju stängas vid midnatt, och det är korrekt. Men nu är det midsommar och jag tänker att vad tusan, man kan vara snygg mellan tolv och gryningstimman också.

Imorgon visar ni er. Imorgon är ni FREDAGSFINAST.

Inga kommentarer: