måndag 21 juni 2010

WEEKEND

Jag tänker att ni kanske börjar tröttna på mina digra fotoreportage från våra Skarestahelger. Men det bryr jag mig inte om. Här följer ett gäng bilder från den senaste då vi åkte ner och överraskade pappa på födelsedagen.

Vi dundrade in på gården och dukade upp lite bubbel och smörgåstårta till frukost/lunch.

Skogsfynd 1. Inte ölburken utan den fina turkosblå fågeläggskalsbiten.

Skogsfynd 2. Kantareller.

Mamma & pappa i granskogen.

Freddan assisterar pappa med flagghissning.

Mattias hittade en hund som passade honom. Lilla rara Sickan.

Skaresta är fortfarande lika vackert.

Jag blev uppgraderad från salladsjobbet till att få göra efterrätt istället. Och så enkelt jag gjorde det för mig sen!

Fredrik fick leka med ett par av pappas pickor. Som ett litet barn på julafton var han.

Och sen blev det lite ponnyridning också.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Mmmm, pickor, mmmm!