onsdag 2 juni 2010

BRIGHT

Nu när jag mår en smula bättre och kan koncentrera mig lite mer på omgivningen och lite mindre på min risiga insida, då orkar jag även börja tänka igen på allt trevligt som jag trots allt har framför mig den här veckan. Den är långt ifrån över.

På fredag tar min syster Marlene studenten. Och för att återigen förtydliga; det här är alltså min pappas fjärde barn och det andra att ta studenten. Det ska bli kul. Utspring vid halv två och sen mottagning här på Söderström. Mycket bra med krypavstånd. Eftersom även lördagen är en stor dag, då vi ska ha vår inflyttningsfest. Det ser jag fram emot enormt mycket! Ska få träffa vänner som jag inte sett på väldigt länge och en del människor som jag inte träffat alls förut.

Något som jag inte ser fram emot så mycket däremot är att tala om för granntanten om den här festen. Vi hade bestämt att vi skulle göra det ett par veckor i förväg. Nu är vi nere på att i bästa fall ge henne ett par korta dagars heads up. Men jag drar mig

Inga kommentarer: