lördag 12 juni 2010

THE WINNER IS

Okej. Ni var inte världsbäst på att tävla igår. Det var, i sanning, en rätt medioker insats. Men jag låter det gå förbi. Det var första gången på bra länge och jag tänker att ni kanske behöver en startsträcka. Vänja er vid tanken and what not.
Så nu förvarnar jag. Midsommarafton, då kör vi igen. Då ska vi toppa rekordet från samma dag förra året. Är ni med mig, ja?

Så till gårdagens omgång. En vinnare har korats bland er som så gladeligen ändå tävlade. Man poserade med sin fisk. Med sin hundvalp, i sin bil och med sin inredningsdekorerare. Jag gillade alla bilderna. Det gör jag alltid. Jag ler varje gång jag öppnar upp ett mms de här fredagarna. För jag vet att jag kommer att få se något bra. Vad ni än visar och hur ni än gör det.

Jag tjuvhåller lite på vinnaren från gårdagens allra första deltävling för det här året. Men i motiveringen kan man höra om att ibland handlar inte Fredagsfinast om att vara piffig, snygg och stajlad - om hur man ser ut, utan om vad man väljer att göra med sin fredag. Var man spenderar den, med vem och varför. Vad man försakar till förmån för en vän. Gårdagens vinnare är Fredagsfin även på hela insidan. Även om hon naturligtvis är skitsnygg i blåbrallor också.

GRATTIS!! Du är en vinnare och har en given plats i Fredagsfinastfinalen när helst den går av stapeln!