tisdag 22 juni 2010

PIN

När jag var i Solna idag tog jag, efter mycket övervägande, mod till mig och klev in i 3-butiken. Jag har aldrig ensam besökt (mobilföretaget) 3's butik förut. Mest för att det pratas så mycket rövarspråk därinne som jag inte förstår och vips så skulle jag gått med på att betala tio tusentals kronor i månaden till dom utsugarna utan att veta bättre.
Men anyways. Gustav har under en längre period efterfrågat en ny telefon och jag tänkte att vafan, jag kan ju höra mig för litegrann. Så jag gick in och frågade när bindningstiden på Gustavs abonnemang gick ut och när man skulle kunna förlänga det för en ny mobil. Det är ju bara det att hos 3-försäljare (till skillnad från alla andra sorts försäljare....duh!) ställer man inte bara frågor, man agerar. Så typ trettio sekunder senare stod jag med en ny mobil i handen.

Vet ni vad det gör mig till? (Förutom uppbunden över öronen).

Jo. Till Världens bästa mamma. Just idag i alla fall.

Inga kommentarer: