söndag 25 januari 2009

93 HJÄRTA 95

Våra söndagar är helt ljuvliga. De alldeles för sena söndagkvällarna, de är kärlek. Ren och skär sådan. Och ingen fattar varför vi inte kan få den här känslan nån annan dag. Typ en fredag eller lördag när vi inte behöver få dåligt samvete för att Årets Mamma-priset ryker när vi låter våra barn vara uppe alldeles försent. Nej. Den här söndagskänslan, den tar vi patent på. Vi som tar emot klagomålen i gränden. Vi som lever.

I år ska jag åka till Grekland med Camilla. Till Kreta. Två gånger. Och vi ska åka på en dubbelkryssning. Och på en high-in-the-sky-tur till Sörmlands skogar. Och på en sedvanlig sommar-roadtrip. Och till tatueraren i veckan. Och i helgen gör vi en tvådagars på stan.
Milla - om det bara var möjligt, så skulle även jag följa med dig till månen. XXX.

1 kommentar:

Milla sa...

Du vet att jag är helt såld på dig och speciellt när du får till det så här fint om våra söndagar. Det finns nog inga som vi när det gäller söndagar...Klart du får följa med till månen! Jag gör i ordningen en liten plats till dig också i min månraket :)