måndag 26 januari 2009

FIRE

Om vi skulle ha en tävling precis just nu om vem som har det bästa jobbet så skulle priset, hands down, gå till Janne Jansson. Jag menar, vem vill inte flyga till Kiruna och bo på en brandstation tillsammans med norrländska brandmän hela veckan?? Jag har inte den minsta aning om vad det är för sorts jobb han ska utföra på den här brandstationen. Jag funderar mer på att om han skulle hamna i situationer där de norrländska brandmännen typ styrketränar superhårt, så pass att de nästan inte kan ha några kläder på sig för att det är så svettigt och musklerna är så stora, eller någon form av duschsituation - vore det helt fel av honom att fota då? Inte för att han själv skulle ha nåt nöje av det, tvärtom antar jag, utan för att det är en fantastiskt trevlig souvernir att ta med hem till sin fru. Och hennes väninna.

1 kommentar:

Milla sa...

Malin, jag har bett honom om bilder...han har ju varit där ett par gånger nu...de bilder jag får se är endast på de förbannade brandbilarna! Jätte jätte intressant! Verkligen!