fredag 23 januari 2009

OLIKA

Mamma, hennes syrror och respektive gubbar blev hämtade i vit skumpaladdad limo idag för att dra från landsbygden in till stan. Själv gick jag raka vägen hem efter jobbet, via konsum förstås, för att städa toaletterna. Det är sådär olika i livet.
Men jag är inte jätteavis. De ska kolla på Joe Labero. Joe Labero är, i mina blida ögon, för trollkonsten vad Jill Johnsson är för countryn. En blek copycat. En pajas. Och jag kan lätt vara utan båda.
Så jag är inte bitter. Jag ska titta på Let's Dance och dricka vitt. Det är vad vi dödliga Svenssons gör om fredagkvällarna. Inget stort fel i det.
Men i morgon ska jag dra till förorten och hänga lite med brorsan igen. Göra Vällingby centrum. Stödja lokalkrogen. Om vi ska göra fler tatueringar? Neeeeeeeej. Det är väl klaaaaaaart att vi inte ska.

Inga kommentarer: