måndag 26 januari 2009

OM HUR ETT SKRATT FAKTISKT KAN VARA HÄLSOSAMT

Jag har inte varit inne på 1000apor sen december därför var det nu lite som julafton att få sträckläsa flera sidor inlägg i bloggen Stureplans vackraste. Jag vet att jag har boostat den förut, men den är så värd att nämna igen. Ingen hånar som den anonyme Koko Kintyre. Skulle gärna ha slängt upp några av hans bilder, typ GTA Somalia eller ett gänga sjuka brunkrämsvimmelbilder här. Men jag vet inte. Känns som att taket inte är så högt bland mina random läsare. Folk som googlar runt på dagsaktuella händelser är totalt humorlösa. Men jag tänker att det hänger troligtvis ihop med lång period av arbetslöshet och kanske borde man mer tycka synd om än se ner på.
Och stänga av kommentarsfunktionen och go crazy.

Inga kommentarer: