söndag 24 oktober 2010

MOSSIGA BILDER

Vi hade i alla fall tur med vädret, kan man idag konstatera om vår utomhusdag igår. Det var en alldeles fantastisk höstdag och vi hade så trevligt på Cinas veranda under ett par pyssliga timmar. Jag tänker att ni gärna vill se i bilder vad vi hade för oss. Klart ni ska få.


 Vi började med att åka till Sånga kyrkogård för att sätta en lykta vid morfars grav.
Hej morfar.
 Det här fina pysselbordet hade Cina dukat upp när vi kom! Sen bar det av ut i skogen för att samla material.
 Cinas hjärta. Som tyvärr hamnade på sidan.
 Mitt hjärta. Som jag inte vet riktigt var jag ska ha än.
 Mamma blingade sitt hjärta med pärlor.
 Ett hjärta till morfars grav.
 Cinas ljus i mosskulle.
 Cinas ljusbricka.
 Min mossiga ljusbricka.
Ett litet arrangemang på tegelpanna.
Det är fantastiskt roligt med pyssel!

1 kommentar:

Unknown sa...

vad jättefina ni gjort :)