måndag 18 oktober 2010

SILENCE

De som tycker om min blogg, och all nonsens jag fyller den med, brukar även tycka om när jag är hemma med vab eller sjukdom eller vad det än må vara, på grund av att jag brukar fullkomligt spruta ur mig inlägg då. Jag brukar skriva högt och lågt om allt och inget. Mina mest trogna kan sitta där på sina arbeten och klicka på uppdatera-knappen och få fram rykande färskt bloggmaterial varje gång.
Jag gillar det. Både att massproducera blogg och tanken på er som läser. Och imorse, efter att jag sjukanmält Gustav, vab-anmält mig själv och ledighetsanmält Elvira, då tänkte jag att hey, vilken bra dag för bloggen!

Men så tyvärr, är huvudet så tomt. Så tomt.

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Det ordnar nog upp sig till imorgon ska du se!

Mia sa...

Det kändes precis som om du beskrev mig. Sitter på jobbet och går in på din blogg lite då och då....och blir så glad när det är något nytt att läsa!

Malin sa...

Tack Mia, jag blir så glad :) Kram.