söndag 19 juli 2009

BARA TOPPARNA

Det första man måste göra när man kommer in till Borgholm med barn är att gå till Bubbeltian. En sån där skräpaffär som säljer vilken skit som helst. Men barnen tycker att det är roligt och hittar alltid en massa jox. Som, om man har tur, håller hela vägen hem till Köpingsvik.
Men även jag hittade nåt roligt idag. Eller ja, mest otäckt egentligen. Jag vet inte hur tydligt det syns på bilden men det skulle vara en trimmer för bikinilinjen. Men det som låg däri var något som mest påminde om en sån där gammal rakkniv. Och två såna där kammar som sitter på vanliga hårtrimmare. För olika hårlängd. Jag fattade inte riktigt grejen, och instruktionerna var på ryska. Eller nåt.
Men jag tänker...att om man behöver en sån där fleracentimeterskam till bikinlinjen...då har man ganska grova bekymmer.

Och nej. Jag köpte den inte. Även om 50 spänn är värsta klippet när det handlar om ett sådant kvalitetsverktyg.



Inga kommentarer: