fredag 17 juli 2009

MAKE UP YOUR MIND FOR ME

Om jag skulle skriva en lista över saker jag inte kan, eller är rent värdelös på, (jag säger om - det är klart det inte finns någon sån lista, det vore ju helt befängt) då skulle "packa" stå med på den listan. Inte i toppen kanske, men det skulle finnas med.
För jag fullständigt suger på att packa. Jag packar helt urskillningslöst, det vill säga jag packar allt jag äger. I klädväg alltså. Jag kan leta fram grejer jag inte haft på mig på hundra år bara för att man vet ju aldrig. Man kan ju omöjligt veta här och nu vad jag vill ha på mig där och då.
Tyvärr agerar jag liknande när det gäller barnen. Men kan ju inte så noga veta vad det är för väder osv.

Men nu när hela köket är belamrat med grejer, då inser jag att jag inte har väskor till det här. Finns inga väskor som räcker till. Jag behöver ett släp.

Och just det. Jag har semester nu. Whoop-dee-frickin-doo.

Inga kommentarer: