fredag 10 juli 2009

SLIGHT CHANGE OF PLANS

Idag var kvällen då jag skulle städa lite till och sen lägga mig i tid (eftersom jag är vuxen nu) för att vara i hyfsad form i morgon.
Men planerna ändras alltid lite eftersom. Nu har jag precis landat i Färjestaden, efter en oerhört ansträngande dag på jobbet, för att fira mormors 67-årsdag. Solen skiner och jag har fått min första cider på altanen. Om en stund ansluter de "trettio" närmaste för att grilla lite.
Sen ska jag hem. Packa åt mina barn som ska till High Chapparall i morgon bitti. PLUS att Bästa Carro dyker över på cyikel vid niosnåret. Jag har saknat Carro... något oerhört.

Det här kommer inte att bli en tidig kväll. Det här kommer att bli en kväll när jag gör det som jag typ är bäst på...jag tar det som det kommer. Milla har lärt mig.
Och i morgon... i morgon ska vi festa. Oh yes vi ska. Då ses vi.

1 kommentar:

Milla sa...

Malin! Jag är stolt över dig! I bland lär du dig så fort! Visst är det skönt, man bara...ja tar det som det kommer ;)