måndag 27 juli 2009

I WOULD LIKE TO THANK...


Jag har en besöksräknare här nedan. Med tillhörande inloggningsuppgifter på easycounter där jag kan hålla reda på, om jag vill, hur många ni är. Dock har jag hållit mig därifrån under ganska lång tid. För att jag inte känner mig som någon vidare bloggare längre och jag har full förståelse om man söker sig härifrån. Bort från mitt lökiga videobloggande.
Men så kunde jag inte låta bli. Att göra en liten check av läget. Och hey! Ni har ju faktiskt inte försvunnit utan istället blivit fler! Det är fantastiskt roligt och jag är fantastiskt glad att jag inte vet något vidare närmare vilka ni är. För då skulle jag genast drabbas av tangentsbordskramp och börja censurera mig och det skulle faktiskt inte vara roligt för någon.
Men ni får en blomma för jag är glad att ni läser! Det borde vara skäl nog att öka standarden.

Inga kommentarer: