torsdag 30 juli 2009

GÖRAN



Jag har aldrig gjort nån hemlighet av att jag fullkomligt avskyr svensk film. Man kan oftast inte se svensk film utan skämskudde. Jag försöker komma på någon som jag faktskt tycker om...tänker på Tomten är far till alla barnen. Men det är nog mindre på grund av att det skulle vara en bra film och mer för att jag kan relatera till den.
Men den här kommer jag att bli tvungen att se. Jag har en liten Peter Magnusson-crush. Och så är det roligt att vara en liten nagel i ögat på mina filmfantaster till bloggvänner. Matrix schmatrix....bah!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja svensk film är i regel usel och jag skippar det där med skämskudde, jag väljer att inte titta. och jag tänker inte kommentera det där med matrix ;)

Fredrik sa...

Svensk film!? Bah! Jag betackar mig.....