torsdag 9 juli 2009

PM

Jag tänkte dra av en del internt mellan oss kollegor lite snabbt. Bloggen är ett fantastiskt bra verktyg för att nå ut till alla samtidigt.

Elin - Så rätt du har! Scarlett Johansson - Last Goodbye, vilken pärla! I love! (jepp Milla - spotifya). Vi tycker, i sanning, om samma saker. Det är fint det. Jag tänker mig en del musiknördning i helgen.

Jamina - Sådär säger du bara för att du ska få dra med min man ut i skogen ;) I själva verket är jag en usel värdinna. Risken för att saker och ting spårar är väl aldrig så stor som hemma hos mig. Kanske är det däri charmen ligger??

Fredrik - Jag känner ingen som är direkt farlig. I princip. Så du är nog i stort sett safe på lördag. Sen tycker jag nödvändigtvis inte heller att man ska döma, ser ner på, eller vara rädd för människor bara för att de råkar ha en del grejer på sig i straffregistret. Visst är vi väl större människor än så?

Johanna - Jag hoppas att du firade med rosé. Och att ciderprovningen satt som en smäck. Sen vet du vad vi säger, och vad jag både hört sjungas och sett i skrift; no regrets.

Milla (är ingen kollega utan snarare en livskamrat) - Det var, såvitt jag vet, ingen som sov idag. Vi har sådana dagar oxå. Och jag hoppas vid gud (tar in det tunga artilleriet i såna här hjärtefrågor) att du fixat barnvakt nu. Jag är i det närmaste beredd att ställa upp själv annars. Alternativt ringa någon jourhavande. Jag behöver dig.

5 kommentarer:

Elin sa...

"Mellan oss kollegor" - Hihi, jag älskar att du fortfarande låter mig tillhöra den skaran, trots att jag nog egentligen borde diskas :]

Musiknördande kan du skriva upp att det blir. För jag behöver inte fråga dig om du älskar Nostalgia Locomotive med the Mo för det vet jag ju att du gör, och du behöver inte fråga mig om jag älskar Shake up your soul med Vega för det vet du ju att jag gör. Har jag rätt eller har jag rätt?

Anonym sa...

ut i skogen ska vi gå, hej hå, hej hå. ja jag snor din man några timmar och drar ut honom i "skogen". vi ska ha det sååååååå trevligt.

Fredrik sa...

?

Malin sa...

Det var ett skämt Fredrik. Den oskrivna klevbergsregeln är att alla behåller sitt kriminella förflutna för sig själva.

Och Elin; Ja. Ja, ja, ja!

Milla sa...

Male! Jag finns där för dig alla dagar det vet du, och även om jag har mina söta små monster hemma på lördag så finns jag där och är med dig så gott det bara går. Jag lovar!