torsdag 9 juli 2009

SUPPORTEN

Och nu får jag skäll, i telefon. för att jag inte är på fest. Det var tråkigt, att jag är en besvikelse genom att bara inte dyka upp. Men hur skulle jag veta?
Samtidigt riktigt hör jag hur det rasslar till som en riktigt jackpot i vuxenpoäng när jag säger tack, men nej tack. Jag jobbar imorgon. Ska upp supertidigt.

AAARRRGGGHHH!!!! De d'r vuxenpo'ngen som jag jagade en g[ng i tiden. Jag beh;ver dom inte l'ngre!
Jag vill g;ra avdrag!

Den uppm'rksamme l'saren kanske l'gger m'rke till att mina [, ' och ; inte funkar l'ngre. Men det 'r lugnt. Den b;rjar ju bli gammal nu, den h'r datorn.

1 kommentar:

Elin sa...

Na, Tolle har forbjudit radio pa jobbet sen ett par veckor tillbaka... sa jag lysnade tyvarr inte. Vad ar laskigt? Spelade dom den?! Haha, sag att dom gjorde det?!

Vet du, jag har ocksa fel pa tangentbordet! Na, nu skojade jag faktiskt. Jag sympatiskriver bara. Men det med radion var sant! Beratta vad som hant! Ar det du, jag och Christer nu, i nan sorts magisk tankelasartrekant?