onsdag 1 juli 2009

HÅLTAGNING

Jag köpte örhängen idag. För att sätta i mina gamla hål där jag inte haft några på väldigt, väldigt länge.
Och det var ingen direkt behaglig upplevelse. Att pressa igenom nålen. Ungefär som att bli av med oskulden på nytt. Fast vassare. Och tre gånger.
Eller ja... två och en halv gång. Det sista fixade jag inte. Det fanns visst en gräns för vilken sorts smärta jag kan utsätta mig själv för.

Den som ändå hade en arbetskamrat som gillade det där med smärta och att dela ut den till sina vänner. Som kunde ha hjälpt mig imorgon. Och faktiskt gillat det.

Hej Jamina.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bagatell! När mitt hål i tungan hade vuxit ihop tog jag en syl och bara tryckte till och så var det ett hål igen. Så vill du vara fin får du lida lite pin. Isbitar fungerar annars som bedövning och är du riktigt rädd kan du ju alltid smeta på lite xylocain.