torsdag 2 juli 2009

ÖVER HELA KARTAN

Mitt allt - Florence Valentin
Last request - Paolo Nutini
When love takes over - David Guetta/Kelly Rowland
Heavy Cross - Gossip
Toca's miracle - Fragma
No stress -Laurent Wolf/Eric Carter
Walking on the milky way - OMD
When all is said and done - ABBA
Tumbling down - Steve Harley & Cockney Rebel
Doo be doo - Freshlyground
Acroyali/Standing in motion - Yanni live at the Acropolis
Oh Romeo - Mindy McCready
Back to the 80's - Aqua
I'm on fire - Bruce Springsteen & The E Street band
Simple man - Shinedown (liveversionen på 9:14)
Addicted - Saving Abel
Addicted - Marit Larsen
Falling into you - Kasey Chambers
Shame on you - Indigo Girls
Midnight train to Georgia - Indigo Girls
En famn för mig - Melissa Horn
Som jag hade dig förut - Melissa Horn/Lars Winnerbäck
Långa nätter - Melissa Horn
Det här är min spellista just nu. Detta är även att Spotify:a lite sommar.

1 kommentar:

Elin sa...

Ha! Inte mindre än 8 låtar av dem du listat finns med i den lista jag IGÅR skapade och döpte till, just det, "Just Nu". Den mest just nu:iga för min del är Springsteens I'm on fire, den går på högvarv!