torsdag 28 juni 2007

HEADSTRONG

Jag vet inte vad du antyder mest, jj. Att min mamma ser ung ut eller jag väldigt gammal. Faktum är att hon nästan hann bli nitton innan hon fick mig. Jag ska inte säga hur gammal hon är nu, för så gör man väl inte med gamla damer. Men min ålder är ju ingen hemlighet så ni får göra er egen matematik.

Jag har slagit in en liten mängd presenter till dagispersonalen nu. Jag hade först lite svårt att komma på vad jag skulle köpa. Jag har gjort alla klassikerna förut, blommor, skumpa, godis osv. Men så slog det mig att om meningen är att de ska minnas Gustav så ska det ju vara nånting som påminner om honom. Därför får alla saker med döskallar på. Presentpåsar med lite av varje. Och kort. De kommer tycka jag är knäpp-sentimental som skrivit små noveller på varje kort. Men allt jag vill är att förmedla hur viktigt dagis har varit för Gustav och oss, och hur nöjda vi faktiskt är. Jag hoppas budskapet går fram.

Dagens shopping från tre.se:

Moneybrother - Dom vet ingenting om oss
Maia Hirasawa - And I found this boy
Maia Hirasawa - A year with you
Ola (jajjamen, Idol-Ola alltså) - Natalie

1 kommentar:

Anonym sa...

Nja alltså jag tycker hon såg ung och vacker ut, dock inte yngre än dig :)