fredag 1 juni 2007

TRICOT-TOPPEN

Japp. Lite shopping blev det. En del skor till Elvira och en del annat till mig. Jag är ju som lite beroende av Gina Tricot. Gina Tricot fungerar ungefär såhär; de började med en helt enkel topp. Denna enkla topp har sedan ändrats lite här och lite där. Ibland är denna topp lång, ibland kort. Ibland har den en liten ärm, ibland inte. Den finns i svart, vitt och en handfull andra Gina Tricot-färger.
Gina Tricot-toppen finns med andra ord i en mängd olika utföranden. Jag har cirka... allihop. Mer eller mindre. I dag köpte jag tre. Ingen av dem svart, vilket är aningen anmärkningsvärt när det gäller mig och min garderob.

Elvira mår i alla fall bra. Jag ska inte ropa hej, så mycket har jag lärt mig, men i morgon gör vi ett nytt försök med barnvakt hos farmor och farfar.
Fantastiskt seg fredag. Har inte lust med nåt alls. Utom kanske att sova. Troligtvis sviter efter onsdagen. Det går inte att förneka längre. Den ljuva ungdomen... har flytt.
Adjö.

Inga kommentarer: