fredag 1 juni 2007

TJUVGRANNEN

Och förresten. Nåt jag glömt att bli lite upprörd över.
Janne Jansson; man kan ju för tusan inte bara sno med sig andra hederliga människors kamera-minneskort sådär! Särskilt inte med helt känsliga och oretuscherade badbilder. Du är inte klok. Frågan är vad för värdefullt jag ska tjuva ifrån dig tills du återvänder från Götet. Nån kär liten högtalarsladd? Dina grillbriketter? Din rastafarimössa? Eller Lill-Leffe.

Nu måste jag kolla på Sverige dansar och ler. Jag har en liten André Wickström-crush. Den lilla töntiga finnen. I like.

(Och nej, jag tänker inte tjuva Lukas. Jag har ungar så det räcker. For now).

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ber så hemkst mycket om ursäkt för min galning till man, men tack snälla du för att jag fick behålla min lill-leffe...visserligen skulle det inte har gjort något denna helg om han försvunnit ett par timmar till er men sen är man ju morsa va...saknar dom efter en kvart! Hoppas Viran mår bättre igen!