tisdag 9 juni 2009

AIRHEAD

Jag må vara många saker, men någon vidare djurpälstrimmare är inte en av dom. Jag kommer inte dra till Australien för att tjäna lite extra stålar under fårklippningssäsongen, så att säga.

Jag skulle klippa Kendra idag för hon har byggt på sig en massa såna där osköna pälsbollar (när man talar om Kendra såhär - då är det ganska roligt att hon är döpt efter en playboybrud, inte sant?). Och jag är inte så himla noga, vill mest bara få det gjort så jag hugger ganska hej vilt med saxen. Hon satt snällt under större delen av projektet, men när vi klarat av framkroppen och frambenen då hade vi tröttnat både hon och jag. Så vi la ner.

Nu har Kendra ett utseende som liksom matchar hennes sinne. Vi skulle varken kunna ställa ut hennes looks eller hennes brains, med andra ord. Men det har ju heller aldrig varit vår ambition. Vi satsar mest på karaktär i den här familjen. Det är något jag intalar mig själv i alla fall.

Inga kommentarer: