måndag 8 juni 2009

DON'T ASK - DON'T TELL

Fredrik skriver HÄR om hur han var läskigt mycket Saida idag. Det är väl höjden av risighet när man säger till någon att, "Jag tänker fan aldrig tala om vad jag heter i andranamn i alla fall". Och han replikerar; "Vad heter du då? Xxxxxxxxxx?" Och gissar rätt med ett namn taget rakt ur luften!
Jag älskar mina föräldrar. Men de är ensamma skyldiga till att ha givit mig ett skämsnamn av rang.

Och det är vid såna här tillfällen jag är glad att jag måste godkänna alla kommentarer som lämnas i den här bloggen. Eftersom det finns en handfull människor därute som sitter inne med sån här livsviktig information och som säkert skulle kunna sprida den för vinden.

Quislingar.

1 kommentar:

Linda sa...

Kan nån avslöja det förmodligen fantastiska namnet?!?! :D