fredag 19 juni 2009

AS I WALK

God morgon och glad midsommar! Jag hoppas att ni alla har lyckats bunkra upp med färskpotatis nog för att överleva denna dag. Jag minns med skräck förra årets midsommaraftons morgon då färskpotatisen faktiskt tog slut på Ica Maxi i Flen. Det var ingen vacker syn, óch somliga bär nog fortfarande ärr efter händelsen.

Nog om det! Jag är ensam vaken i detta hus. Har varit ute och gått långt med mina hundar och nu står jag på verandan och studerar hur vädret verkar fundera lite fram och tillbaka på hur det ska bete sig idag. Oavsett så är det här den rätta platsen att vara på. Hälften av oss är redan här och resten rullar in under dagen.

Fredagsfinast! Jag önskar er lycka till! Men vi kan säga såhär... den som nu eventuellt lyckas få fram en bild till mig i denna mobildödsskuggans dal - den vinner. Typ.

Inga kommentarer: