måndag 1 juni 2009

ELIN - BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Åååhhh, vad man bara njUUter av såna här soliga helger. Och soliga dagar. Om jag bara fick önska så skulle varje dag i livet vara en sol dag. Men allt man kan göra är ju att önska HIHI
Fast en sak som är super viktig är solskydds faktor. Jag hoppas värkligen ni alla tänkerpå det. Man vill ju abbsolut inte att någon ska få malit..melogn...mellign. Alltså typ CANCER i huden. Jätte hemskt. Usch!

I helgen har jag myst och umgåtts med mina tjejer. Alltså mina UUnderbara vänner. Innan jag fick barnen hade jag heelt andra tjej kompisar, men dem kunde jag ju inte fortsätta vara kompis med när jag blivit mamma. HIHI. Dem ville ju aldrig prata om dem sakerna jag ville prata om. Alltså mina älskade barn!!
Så jag har träffat nya bästa vänner. Mest har jag träffat dem i mammagrupperna och på öppna förskolan. Där har jag träffat tjej kompisar som vill prata om samma saker som jag. VÅRA BARN!
Vi tycker om att gå tillsammans med våra barnvagnar. Bredvid varandra som en härlig enad mamma front! Ingen skall kunna komma förbi oss HIHI och så går vi tillsammans på Kaffé och fiiiikar. Vi brukar skoja och säga att vi är så sköna latte tjejer :-))) det är så himla super mysigt att klämma in sig allihopa med våra barnvagnar på små mysiga kaffér. Det är nästan så att inga vanliga ("vanliga" HIHI) människor får plats där inne när vi är där och myser med våra älsklingar och barnvagnar och latte koppar! Men det märker vi typ äns inte eftersomvi mest bara praaaaatar om våra små älsklingar.

Nu ska jag peela mina fötter och plocka ur diskmaskinen.
Tjing-tjing!!

1 kommentar:

Fredrik sa...

Jag tycker mig märka en hel del referenser!?

Kraaamizar! TIHI!
F.