söndag 28 juni 2009

SOVA GOTT?

Jag har en princip. Eller ja... jag har väl i bästa fall ett par stycken, men en in particular in mind just nu. Och det är den att jag aldrig, aldrig under några omständigheter svarar på, eller skickar vidare kedjebrev. Vare sig de kommer på mailen eller via sms. Även om det så ska bli min död, och i det här fallet även min familjs dito.
Men om det nu blir så att hela familjen Dubois blir styckade av en förrymd seriemördare utklädd till clown och gömd i mitt sovrum, klockan 03:00 i natt. Då är det endast på grund av att jag inte skickade vidare psychomeddelandet till alla mina kontakter, utan genast raderade det istället.

Men i förlängningen är det ju Bodils fel att vi alla dog eftersom det var hon som skickade skiten till mig. Och, gissar jag, alla andra i sin telefonbok.

Och om vi nu blir styckade. Då är det väl kanske läge att tänka om. Och först då råder jag er andra att skicka vidare alla hot ni vänligen serveras. Men det är ju så dags det...

Vi hörs i morgon???

Inga kommentarer: