lördag 20 juni 2009

OCH PRISET

Mina kära! Hoppas att ni hade en glad och trevlig midsommarafton igår. I Skaresta hade vi en kanondag. Med själva vädret som det enda orosmomentet, men det hör väl till. Att taket som man nyss spikat upp, i form av en enorm pressenning ska blåsas bort av en hagelstorm.
Men lagom till lekarna, brännboll, frågesport och runt-stången-dans, var det soligt igen.
Men jag antar att ni struntar i vilket. Ni vill bara veta vem som tog hem segern i Fredagsfinast. Jag fick väldigt många fina, roliga och riktigt sköna bilder igår. Jag uppskattar hur ni anstränger er, och till och med diktar till bilden! Sådant kan absolut komma att löna sig på den stora prisutdelningen!

Men priset för Fredagsfinast igår, på själva midsommarafton, går till Jamina. Låt mig beskriva bilden som skum.
GRATTIS Jamina!!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi får väl hoppas att jag verkligen inte är gratis. det skulle vara mycket tråkigt. jag har nämligen trott att jag är lite mer värd än så.