torsdag 13 augusti 2009

THE END

Nu har jag läst ut Läckberg. Och herregud vilken fantastiskt otippad tvist! Didn't see that one coming, did I?!
Och det kan jag bespara er, ni som eventuellt funderar på att läsa Sjöjungfrun. Det var skomakaren som gjorde det. Han var scizofren, tog på sig en svart peruk och dödade av sina polare. Så var det med det.

Nej. Det var inte alldeles sant det där. Vågar mig inte på en sån där grej igen. För risken finns, även om den är liten, att Johanna läser den här boken. Och då skulle det bli House-incidenten all over again. Vore inte alls trevligt. Vid terminsstart och allt.
Jag låter er knäcka Läckberg-nöten själva.

Nu ska jag läsa något annat. Förhoppningsvis något helt annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja house glömmer jag inte i första taget. det var inte ok.