fredag 7 augusti 2009

VARSÅGOD

Jag måste säga att jag tycker att den funkar riktigt bra. Den här delade vårdnaden.
Alltså den som jag och Nettan delar. När det gäller Milla.
Nu har jag haft henne under ett fantastiskt trevligt dygn. Och jag skötte allt precis som jag fick order om. Vi har haft roligt, men inte för roligt, vi har druckit, men ingen har hamnat under bordet. Jag är att lita på, på så vis.
Nu lämnar jag med varm hand över stafettpinnen och själva Sockertoppen till Bästa Nettan och låter er åka till Göteborg och Madonna. Och jag säger såhär; jag hoppas att ni får roligt. Men inte för roligt. Och inte gör något som inte jag skulle jag ha gjort. Det lämnar en del...

Däremot kommer du, alltså Nettan, inte ha så stort nöje av henne ikväll. Hon är rätt slutkörd. Men du kommer att få njuta av Grey's anatomy. Och av Milla när hon sover. Hon är nämligen galet söt när hon snarkar. Det är ett fint drag.

1 kommentar:

Milla sa...

Sött som socker va?! :)