tisdag 4 augusti 2009

SPOONMAN

Ha! Det krävs en allsångsfinal!
Hela den här sommaren har jag tittat i ensamhet, lite sådär skämsigt. Men så ikväll, till det allra sista programmet fick jag sällskap!
Hela min familj gick och badade men Skeden stannade hos mig. Han påstod att han aldrig sett Allsång på Skansen förut, men SOM han sjöng karln! Och det säger jag er, att när Skeden sjunger allsång, då gör jag det också.
Det var riktigt rart. Och när jag var tvungen att gå iväg och prata i telefon då satt han där fortfarande och hoppade upp och ner i soffan och sjöng tillsammans med Björn Skifs.

Han är fin Skeden. Efter programmet sträckläste han tre veckors inlägg i min blogg (eftersom han varit till sjöss) och han satt här och skrattade högt för sig själv. Det var trevligt då jag sällan får vara närvarande när någon läser det jag skrivit. Han sa sig även ha samma problem med bibeln som jag har med Läckberg. Att han måste läsa den innan han kan dissa den. Och han har väl en point där.


Dessutom är han singel! Och såhär het:





För en dejt, ring;
0735079022
det skulle han uppskatta.

Inga kommentarer: