måndag 17 augusti 2009

MYS


Det finns en lista över saker som jag är rädd för. Jag antar att alla har en. På min finns ju, som bekant, ormar först och främst och i största synnerhet. I övrigt bör grejer som Per Gessle, komposter (men jag vet inte om det gills eftersom jag bara är rädd för dom eftersom jag tänker att det finns ormar i dom), arga finska fyllon med kniv och sjögräs nämnas.
Som ett nytt tillskott på listan finns nu även den här killen med. Och den här sortens föräldraskap. Bilden är döpt till "happy fairy family". Är det bara mig det är fel på? Är det bara jag som bara ser det otäcka och inte alls det lyckliga?

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag vet(?) att du inte gillar Kent nåt vidare, men... Paus. Jocke Berg och Peter Svensson från Cardigans vid-sidan-av-band. De gör en så grymt fin version av Eldkvarns "Kärlekens tunga". Kanske hatar du, men kanske gillar du. Det är min plikt att tipsa. Och (om du inte läst det redan), jag säger for what it's worth, you're the storm och live and learn, med i need some fine wine som väldigt stark fyra.

Fredrik sa...

Den där bilden är BARA obehaglig!