måndag 3 augusti 2009

I WANT THE WHOLE WORLD TO KNOW



Jag har ett fantastiskt fint minne till den här låten. Och Milla, jag vet inte om du minns, men det är ifrån den stunden då vi lyfte från Chania. Och vi var fyllda av en del märkliga känslor. Det är underbart skönt att du är så mycket mer flygrädd än mig, för då måste jag hålla dig i schack och glömmer helt bort att jag borde vara lite rädd själv också.
Men vi kom en bit på väg och du hade din ipod, och vid nåt tillfälle gav du mig din ena hörlur, utan ett ord vill jag minnas. Jag tog den och så lade du ditt huvud på min axel och när musiken startade så var den här låten vi lyssnade på.
Det var väldigt, väldigt fint.

MEN! Och det här är riktat till de konspiratoriska herrarna på DEAB, det här betyder fortfarande inte att jag vill ligga med Milla.
Men hon är mig väldigt kär.

Inga kommentarer: