söndag 23 augusti 2009

SHADY'S BACK

Jag är en usel bloggare, so be it.
Och innan jag tar tag i det måste jag svara på de två sista kommentarerna under föregående inlägg.

Mia - Jag vet precis hur dum man känner sig tills man knäcker koden. Eller ja... som jag, får hjälp av en god vän.
När du ska skriva ett inlägg klickar du uppe i högra hörnan på "Redigera HTML" och väl där klistrar du in adressen du hittar vid ditt youtube-klipp under "bädda in".
Jag undrar om du förstod det där alls. Det hade nog inte jag gjort. Lycka till! Och hör av dig igen om det inte funkar så ska jag försöka förklara bättre. Och hej, förresten! Hoppas allt är bra med dig!

Linda - Jag ska ta ett snack med din mamma imorgon. Se om jag inte kan få fram den där dockan åt dig. Eller åtminstone lite dåligt samvete.

Inga kommentarer: