måndag 24 augusti 2009

HA-HA-HADENÄRAN


Om en vecka fyller jag år. Det är verkligen ingenting jag är särskilt stolt över, helst av allt vill jag stanna tiden. Nej förresten, inte stanna den, utan få den att gå baklänges. Jag tyckte om att fylla 25. Det skulle jag gärna ha fortsatt med.
Men hur som helst, nästa tisdag inleds mitt sista år som 20-something, och det är surt. Jag kommer inte att befinna mig i landet då och det lättar ju upp saker och ting litegrann i alla fall.
Men det känns ändå glädjande att det finns vissa som tänker på mig. Först ut att gratulera, och i synnerligen god tid, var Ellos! Ett stort gratualtionsbrev där de ville fira mig med lite smink och en fet check på 200 spänn! Om jag genast handlade för 800. Är det inte rart, så säg? De hoppades även att jag skulle göra det mesta av min stora dag.
Jag fullkomligt älskar att känna mig betydelsefull.

Inga kommentarer: