söndag 9 augusti 2009

TILLBAKS TILL GRUVAN

Det här är min sista semesterdag. Och jag skulle kunna skriva spaltmetrar om min ångest över detta. Men jag låter det vara. Ingen vill läsa gnäll.

Idag har jag gjort vad man bör på sin sista dag i frihet. Pressat, pressat, pressat. Strålat min hud till oigenkännlighet. Så att det skulle kunna se ut som att jag varit en vecka på Aruba istället för bara på min egen altan.


Nu firar jag av mig själv med en trevlig sallad och en ännu trevligare drink. Samtidigt som jag funderar lite över schemasituationen imorgon. När jag eventuellt bör infinna mig och så. Jamina? Anyone?





Sommaren är över nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har ingen aning. b öppnar och jag kommer typ kvart i åtta, så kom nån gång efter det. åtta halv nio blir väl bra. sen är det ju bara att korrigera tiden efteråt.