lördag 28 februari 2009

ETT

Mitt hjärta och min kamera är båda fyllda av saker som jag vill dela med mig av så fort det bara går. Ska försöka ta saker och ting i rätt ordníng bara.
Bloggen har verkligen kommit mig nära på sistone. Vi har haft ett uppsving kan man säga. I torsdags hann jag bara komma in i terminalen och få upp båtkartan innan jag hittade det där lilla internet-rummet. Tittade på Johan med hundvalpsögon men han var stenhård. Kan vi få ett jävla dygn? sa han. Ett jävla datorfritt dygn utan att du måste skriva.

Och fair enough. Det kunde de väl få. Men bloggen, och dess läsare, är ständigt närvarande i tanken. Jag ser eller hör saker och tänker instinktivt. Det där ska jag skriva om. Så funkar det. Problemet är att minnas allt när man sitter här sen.

Men nu kör vi. Torsdag till Lördag.

1 kommentar:

Milla sa...

Yes! Yes! Yes!
Jag sitter här och väntar nu :)