torsdag 26 februari 2009

JOHODÅ! (uppdaterat inlägg)

Kanske har ni tänkt att det är ganska skönt att jag är ledig och ska åka bort ett dygn. Just det här dygnet. Så ni kommer slippa mitt förbannade tjat om att vi tillsammans ska vara fredagsfina?
EEEEEEEeeeeeeehh!!! Wrong. Klart jag kommer tjata om detta ändå. Och självklart ska vi vara fredagsfina tillsammans. Även om jag råkar vara iväg och rullar hatt på Ålandsfärja. Ingen plats är fredad. Så att säga.

Och tävlingen! Den mysiga och poulära fredagsfinasttävlingen, den kör vi den här veckan oxå. Ska bara vara lite tydligare med reglerna så att ingen skräms bort.
1. Det är inte så att jag bara vill se tjejer. Every now and then tycker jag faktiskt om att vila ögonen på män oxå. Inga konstigheter.
2. Det hänger inte på pråliga outfits. Spejsad mejk. Eller nyklippt frilla. Det är känslan som räknas. Titta på min bild i inlägget här nedan, inget är förbjudet.
3. Tävlingen är ingång från 06:00 till 00:00. Alltså med deadline natten till lördag. Så de som behöver har tid att dricka sig till lite mod.
4. Det är, i princip, bara jag som tittar på bilderna Jag är enmansjury. Och inga bilder hamnar i bloggen.
(Detta kontrakt är inte bindande - avvikelser kan förekomma)

Och man behöver inte ta nån glossig, flashig headshot. Skulle älska ett par dagens-dagensbilder i nån skitnödig pose. Jag visar ett exempel med dessa posers mästare, Style-by-Mats-Mats.


Så, är ni med? Veckans pris är troligtvis taxfree-relaterat. Tycker ni att världens snyggaste Milla ska vinna igen?

Inga kommentarer: