måndag 23 februari 2009

JOURHAVANDE

Milla förresten. Som det är lite synd om. Gräsänka en vecka igen. Vilket i längden ger lite extra uppgifter till Johan som får agera jourhavande äkta man.
Och det låter kanske flådigare än vad det i själva verket är. För det är ju inte de roligaste grejerna han tvingas ställa upp på. (Vilket är helt i sin ordning eftersom han varit typ fosterbarn i 95:an hela helgen). Nej. Han får passa lite extra barn. Hänga i pulkabacken. Och akutmecka lite med Millas bil.

Ligga. Det får han göra i soffan. Sin egen.

För övrigt har jag glömt att titta ut. Men jag litar på att det lyser ordentligt där på andra sidan.

1 kommentar:

Milla sa...

Klart att det lös i går kväll...men bara till 23 tiden sen släckte jag och gick och la mig faktiskt.
Och ja din man är en pärla! Tack för att jag får låna honom lite då och då till sådana där saker...:-)