lördag 28 februari 2009

VINNAREN ÄR...!

Det känns som att jag hastar lite nu. Allt för att komma fram till gårdagen. Och då, först och främst, Fredagsfinasttävlingen, som jag tycks ha skrivit en del om under kvällen igår.
Det är superkul att det börjar lossna för er mina små vänner! Igår trillade det in fler bidrag än väntat och detta gör mig oerhört glad!

Segern gick igår, inte helt otippat, till Daniel. Han fick sitt pris, en liter sex on the beach och hubba bubba, efter midnatt och alltihop tog slut mycket fort.

Jag hade nu tänkt ge er vinnarbilden samt ett par hedersomnämnanden, allt enligt överenskommelse med de deltagande. Men eftersom jag är helt dum i huvudet får jag inte över bilderna till datorn. Kanske kan jag lösa detta med lite hjälp under dagen.

Annars får ni, med er egen fanatsi, försöka föreställa er Daniel där han på bild bjuder på sig själv och blandar den härliga fredagskänlsan med en stor portion humor. Glädje på bild gav denna veckas förstapris helt enkelt.
Nettan, som stod för stylingen och även bidrog själv med en underbar bild förtjänar oxå en del av kakan här. Tyvärr hann hon åka hem innan vi skålade i priset.
Jamina, som trotsade alla konventioner, och visade upp sig i all sin avsminkade nakna rena skönhet har oxå en topplacering.
På listan finns oxå Milla som gått från förra veckans sockersöthet till livsfarliga sug-blicks-Milla. Johan som prövade ny och inte helt bekväm kameravinkel. Med buken i fokus, så att säga.
Tina och Carro som körde på dagisgårdslooken, aldrig känner man sig så sexig som då. Mössa is the shit, inte sant?
Diskad blev tyvärr Janne, som bidrog med lite för många bilder. Men det är klart. Har man nya fina födelsedagströjor ska man ju så klart visa upp dom.

Bättre lycka nästa gång!

Kärlek.

Inga kommentarer: