måndag 23 februari 2009

FRI

Jag hade tänkt ta en eller ett par bloggfria dagar. Ligga lite lågt. Ta igen mig. Låta mina stackars läsare vila ögonen och faktiskt kanske sakna mig lite.
Men... så kollar jag in hur många som varit inne och läst idag och tänker lite att vad vi har här måste ju vara ett case of supply and demand. Om nu några stycken söker mina ord, vem är jag då att förvägra er dessa?

Plus... att jag inte har så mycket bättre saker för mig.

Sen tänker jag lite till på dagens alla besök. Camilla - du vet att jag älskar dig men om det är du som står för alla träffarna då måste jag snart ta ett snack med Peter. Då tjänar du alldeles för mycket pengar i förhållande till hur mycket nytta du gör om dagarna.

Eller skit i det förresten. Jag solar mig så gärna i glansen av att det finns en (underbar och helt fantastisk) människa som kan citera långa stycken ur min blogg fritt ur huvudet.

Inga kommentarer: