lördag 28 februari 2009

SUCK & BLOW

Igår var vi bjudna på finmiddag. Parmiddag hos Janssons för att, med ett överraskningsmoment, fira Jannes födelsedag. Skulle ju ljuga om jag sa att jag är heeeelt bekväm i de här sammanhangen. Har ju inte så diger social träning, så att säga. Inte under såna här förhållanden i alla fall.
Och sen är man ju alltid lite rädd att det ska bli lite sådär stelt och tråkigt. Men då tänkte jag till förstår ni. Och tog med mig en riktigt jävla isbrytare. En partystarter, kan man nog säga.


Suck & Blow-shots. Jag rekommenderar dessa varmt till alla sorts formellare tillställningar där samtalsämnena just tagit slut, det är lite tyst och tryckt stämning, folk börjar skruva obekvämt på sig. Slit då fram de här rackarna så ska ni se att det blir liv i luckan.










Fantastiskt kul. Om det är såhär man firar 38 börjar jag nästan fasa lite för 40-årskalasen. Inte för att det är nån som har nära dit...

Inga kommentarer: