söndag 22 februari 2009

PRESIDENT OF MY OWN FAN CLUB

Det säger jag. Att det är jäkla tur att jag inte har ett jobb där jag kan blogga på arbetstid. För då skulle det vara ett heltidsjobb bara att läsa skiten.

Men hey! Två roliga bloggrelaterade saker den här helgen. Jag tycker naturligtvis om att folk läser min blogg. Jag skriver för min egen skull och blablabla, men jag gillar så klart tanken på att jag har läsare. Särskilt otippade sådana. Och att bli stoppad av någon som säger Hej! Jag läser din blogg och vad bra du skriver! och sen vill prata om ett särskilt minnesvärt inlägg (de är few och far between, jag vet). Detta skänker mig oerhörd glädje. Kanske visar jag det inte, men det har med mitt kalla och coola yttre att göra. Inombords jublar jag.

Precis som när Carro ringer och säger att hon lyssnat på en särskild låt hela dagen igår. En låt som hon inte haft. Om your's truly inte tipsat om den. In this here blogg.

Jag tycker mycket om er.

Inga kommentarer: