torsdag 5 februari 2009

SÄG INGET

Jag är en farlig kvinna att lämna ensam och uttråkad för länge. För när jag har tråkigt då shoppar jag. Nätshoppingen kommer bli min död. Eller inte själva shoppingen, den mår jag bara bra av, men själva mannen jag är gift med kommer mörda mig helt rått och brutalt när han hittar fakturorna som jag sticker in lite här och där i räkningshögen.
Men det kan få svida lite. Det tycker jag. Han är ju snubben som svarar såhär när jag ringer och frågar vad han gör; Äh... sitter på nån bar. Servitriserna har hotpants på sig allihop. Skitlöjligt, eller hur. Verkligen super...tramsigt.
Sen berättar han att min allierade, Pernilla, skickat sms och talat om att han måste köpa nåt åt sin käresta. Och Johan svarar typ; Det har jag redan fixat men vad tror du att min fru vill ha?

Det blir en fetingfaktura från Bubbleroom på det. För det är vad hans fru vill ha.

Inga kommentarer: